Sisältöön »

Tältä sivulta voit lukea uusimmat kuulumisemme ja ajankohtaisimmat uutiset. 

 

Artikkelit

Keräämme nopeasti ja helposti asiakaspalautetta kotisivuillamme!

22.03.2024

Keräämme nopeasti ja helposti asiakaspalautetta kotisivuillamme!

Otimme hiljattain käyttöön asiakaspalautteen keräämisen kotisivuillamme. Ponnahdusikkuna nousee sivustolla vierailijalle ja tiedustelee, miten olemme onnistuneet palveluissamme.

Kolmonen on kova juttu, useimmiten Envorin palveluille annetaan nelonen! 

  • Kolmen viikon aikana olemme saaneet kysymykseemme noin 30 vastausta.
  • Asteikolla 1–5 olemme saaneet arvosanaksi 3.
  • Yleisin arvosana on vastauksissa 4.


Yksinkertainen numeerinen arviointi mahdollistaa nopean palautteen keräämisen ilman, että asiakkailta vaaditaan pitkien kyselyiden täyttämistä.

”Halusimme testata yksinkertaisesti, ilmapuntarimaisesti, miten asiakas kokee asioinnin helppouden kanssamme ja tiedostamme myös, että kaikki lisäkysymykset vähentävät vastausten määrää”, toteaa Envorin myyntijohtaja Juha Karjalainen. 

”Yksittäinen luku ei anna yksityiskohtaista tietoa asiakaskokemuksen eri osa-alueista, mutta se toimii indikaattorina, jonka perusteella voidaan päättää, onko syvemmälle analyysille ja tarkemmalle palautteen keräämiselle tarvetta.”

Kotisivujen numeerinen kysely ei ole ainoa tapa, jolla Envor kerää palautetta. Teemme myös kattavia asiakastyytyväisyystutkimuksia ja palautteen vastaanottokanavia on muutenkin useita.