Sisältöön »

Ajankohtaista

Saammeko yhdistää oikealle henkilölle?

08.09.2022

Saammeko yhdistää oikealle henkilölle?

Kun soitat jatkossa Envorin yleiseen vaihdenumeroon, automaattinen vastaaja kysyy mitä asiasi koskee. Jos asiasi koskee laskutusta, puhelu ohjautuu Idalle tai Marialle. Jos haluat tilata imuauton tai kysyä siihen liittyen jotain, puhelu ohjautuu ajojärjestelyistä vastaavalle Jukalle. Ja niin edelleen.

Jos numeronäppäimet ovat hukassa, ei hätää. Siinä tapauksessa puhelu ohjautuu automaattisesti asiakaspalveluumme. Emme siis hukkaa sinua langoille roikkumaan, sillä soittosi on meille tärkeä.

Automaattinen puhelinpalvelu otetaan käyttöön lähipäivinä. Voimme kaikki olla yhtä mieltä siitä, että kömmähdyksiä sattuu ja ihan heti kaikki ei mene putkeen. Siksi asiakaspalaute on tärkeää!

Kerro siis meille, miten meni noin omasta mielestä ja me lupaamme kehittää palvelua paremmaksi.

Soita siis tuttuun numeroon 03 41 241 ja varaudu ottamaan kännystäsi numerovalikko esille ja painamaan haluamasi palvelun numeroa. Kuulemisiin!

Psst. Palvelemme puhelimessa arkisin klo 8–16. Kotisivumme palvelee 24/7.